“I DÅRLIGE TIDER KENDER MAN SINE VENNER” 💙

Sorgenfri Kapitalforvaltning har valgt at forlænge deres engagement med Lyngby Boldklub, og partner hos Sorgenfri Kapitalforvaltning Knud Erik Andreasen fortæller om den beslutning:

“Vi har valgt at blive samarbejdspartner med Lyngby Boldklub for at vise vores støtte og support til klubben og det lokale foreningsliv. Det er “nemt” nok at støtte op om succesfulde klubber, men det er i dårlige tider, at man skal kende sine venner,” siger han og fortsætter:

“Vi er sikre på, at Lyngby boldklub nok skal vende tilbage til superligaen, og vi ønsker at vise vores støtte nu, hvor klubben har brug for det. Og så er det naturligvis også for at blive en del af netværket omkring klubben og muligheden for at lære nye og potentielle spændende samarbejdspartnere at kende.”

Mød Sorgenfri Kapitalforvaltning her: https://sorgenfri.biz/

#SammenforLyngby