BAGLOKALET ENGAGERER SIG I LB MORGENNETVÆRKET 💙👌

Selv om Sundby Idrætspark er et stykke vej fra Lyngby Stadion, har Baglokalet valgt at blive en del af LB MorgenNetværket, og Sille Marie Engel fortæller her hvorfor:

“Vi har hørt meget godt om Lyngby Boldklubs erhvervsnetværk, og i Baglokalet er vi altid på udkig efter nye muligheder og samarbejder. Hverken vores egen forretning eller Lyngby Boldklub er begrænset lokalt, og derfor synes vi, at det giver god mening at engagere os i en klub med bred horisont og samtidig en stærk base,” siger hun og fortsætter:

“Vi har i forvejen samarbejdspartnere i området, og derfor føles det ganske naturligt at se nærmere på, hvad vi kan gøre for netværket i Lyngby Boldklub, og hvordan netværket kan hjælpe os i fremtiden.”

Baglokalet har i mere end seks år afholdt hundredevis af selskaber, langet mad over disken på daglig basis til fodboldfolk og gæster udefra. Men madlavning og restaurationsdrift kan godt blive lidt trivielt, fortæller Sille:

“Vi søger altid inspiration, og vi finder den gerne i mennesker, som ikke ligner os selv. Derfor elsker vi at sparre med folk, som ser på vores butik med helt andre briller, og på samme måde føler vi os også godt rustet til at bidrage til andre erhvervsdrivende, som har brug for input,” siger hun og slutter:

“Vi er godt klar over, at der findes en verden uden for restauranten, men i vores dagligdag er det ikke så tit, vi er i nærkontakt med den. Derfor er det inspirerende at tage del i netværk, som kan åbne øjnene for muligheder, styrker og svagheder, og så er det jo helt generelt sundt at møde mennesker, som ellers er milevidt fra egen hverdag.”

Byd velkommen til Baglokalet og mød dem her: https://baglokalet.dk/

#SammenforLyngby