HJ STORKØKKENSERVICE FORLÆNGER: “HJERTET BANKER FOR DE KONGEBLÅ” 💙

Lige inden weekenden rammer os, og hele Danmark bliver rød og hvid, så kan vi glæde os over, at HJ Storkøkkenservice har forlænget aftalen med Lyngby Boldklub endnu en gang.
“Jeg har forlænget, fordi mit hjerte altid har banket for “De Kongeblå”, og jeg ønsker at støtte i opture og nedture. Jeg har været sponsor siden 2006, og disse 15 år har budt på lidt af hvert for klubben og mig rent følelsesmæssigt,” siger Henrik Jensen, der fortsætter:
“Heldigvis ser fremtiden lys ud med Friends of Lyngby og forhåbentligt et nyt stadion. Jeg håber, at alt flasker sig, og vi hurtigt vender tilbage til Superligaen og stabiliserer os der.”

Henrik Jensen ser frem til at komme tilbage på stadion og støtte op:
“Det sidste år har jo desværre være præget af Corona, og selvfølgelig har det været trist at skulle se mange kampe i TV. Det er  bare federe at se fodbold live på stadions. Tilskuere er vel også med til at give spillerne de 10-20% ekstra,” siger han og slutter:
“Jeg er fortsat optimistisk.”

Mød HJ Storkøkkenservice her.

#SammenforLyngby