DELUXE HOME FORLÆNGER 🏠🏵🧺🛏🪑

Magnus Von Dreiager har valgt at forlænge sit partnerskab med Lyngby Boldklub, og det er der mange gode grunde til:
“Vi står sammen i medgang og modgang. Ligesom det gælder i netværket, så gælder det også på banen. Selvom det for en kort stund ikke hedder Superliga næste sæson, så var jeg ikke i tvivl om, at jeg gerne ville være med på rejsen tilbage til Superligaen,” siger han og fortsætter:
“Vi har været udfordret på grund af restriktionerne, men selvom det har set svært ud, så har klubben altid fundet på nye gode løsninger. Det har været en fornøjelse at være en del af et fællesskab, hvor man ikke giver op, og hvor deltagerne i netværket hele tiden er klar til at hjælpe og skabe merværdi for hinanden.”

Deluxe Home har et stort udvalg af varer fra Lexington og Riviéra Maison og tilbyder gratis levering af møbler i hele København og Nordsjælland, ligesom de altid er klar til at hjælpe med at indrette dit hjem eller måske endda din restaurant, café, hotel eller noget helt femte.

Se den flotte webshop med det lækre udvalg her.

#SammenforLyngby