LOKAL OPBAKNING FORTSÆTTER: ESTATE LYNGBY FORLÆNGER! 💙🏠

Estate Lyngby med Emil Sørensen og Bo Michael Bjørn Andersen som de faste ansigter i LB MorgenNetværket har valgt at forlænge deres aftale med Lyngby Boldklub, og det er der mange gode grunde til, fortæller Emil Sørensen:

“Vi er stolte af at være en del af Lyngby Boldklub, og i og med vi begge er fra byen, er det en selvfølgelighed, at vi skal være en del af Lyngby boldklub og det fantastiske erhvervsnetværk. For os giver det god værdi og mening at støtte op om både byen, Lyngby Boldklub og det lokale erhvervsliv,” fortæller han og fortsætter:

“Det har selvfølgelig været en special tid her under Corona i netværket, men i forhold til omstændighederne har vi været meget tilfredse med den energi og tilgang, hele netværket har budt på.”

Mød Estate til morgennetværksmøderne eller her: https://www.estate.dk/ejendomsmaeglere/koebenhavn/estate-lyngby

#SammenforLyngby #lokalt #netværk #ejendomsmægler