Site icon Lyngby Boldklub

SAMMEN FÅ KLUBBEN TILBAGE I SUPERLIGAEN 💙

Lokal Bolig Lyngby Virum er endnu en af de trofaste partnere, der har valgt at forlænge deres aftale med Lyngby Boldklub.

Indehaver Jesper Strøm fortæller om forlængelsen:

“Vi synes, det fortsat er super vigtigt at støtte op omkring klubben, uanset hvor vi befinder os i eller udenfor Superligaen, og for os som lokal erhvervsdrivende er det også vigtigt at sende et signal om, at vi bakker op om byens hold og står sammen,” siger han og fortsætter:

“Det er super fedt at komme på stadion, men også erhvervsnetværket, hvor vi meget gerne vil bridrage med det, vi kan til andres forretninger og ligeså selv få en god og konstruktiv sparring fra de andre,” siger han og slutter:

“Vores forventninger til partnerskabet er klart, at vi vil få endnu tættere lokale relationer, og vi i flok kan være med til at få klubben tilbage i Superligaen med den fortsatte opbakning, ligesom vi fortsat kan udvikle vores netværk til gavn for både andres og vores egen forretning.”

Mød Lokalbolig på: https://www.lokalboliglyngby.dk/

#SammenforLyngby #LBMorgenNetværket