Site icon Lyngby Boldklub

Spillested: Sydbank Park
Kampstart: Kl. 19:00 – D. 17/5, 2021
TV: TV3 Sport

Efter et par hårde nederlag i 3F-Superligaen, skal De Kongeblå rejse sig igen når holdet mandag aften møder SønderjyskE på udebane. Her venter årets pokalfinalister, i en kamp hvor Lyngby-holdet desværre er rykket ned men kæmper for at blive nummer 11 i tabellen. Vi håber mange fans vil se med, når kampen vises kl. 19:00 på TV3 Sport!

SUPERLIGAENS MEST BÆREDYGTIGE TRØJE

25. Emil Kornvig
29. Victor Torp
30. Marcel Rømer

Det trænede øje vil kunne se, at der ikke er nogen fra U19-mandskabet med, hvilket desværre skyldes Covid19.
U19-mandskabet har den seneste tid været i karantæne på grund af Corona, og de har derfor ikke kunnet træne med Superliga-mandskabet. Derudover spiller U19-holdet søndag en vigtig kamp mod FC Midtjylland, hvilket er vurderet som værende bedre for deres individuelle udvikling og formkurve at deltage i grundet manglende træning med Superliga-holdet.

Rundens modstander: SønderjyskE
Mandagens modstander fra Haderslev har efter en skidt start på 2021, igen fundet melodien og kæmper med om 7. pladsen som giver mulighed for Europa PLayoff mod nummer 4. fra mesterskabsspillet. Derudover spillede Haderslev-holdet også pokalfinale torsdag d. 13 maj, så det har alt i alt været et fornuftigt år for SønderjyskE som vi glæder os til at møde mandag aften.

BLIV KLAR TIL JUBILÆUMSÅRET
FIND DIT KONGEBLÅ-MERCHANDISE HER!

Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook,Instagram, LinkedIn og Twitter.

Exit mobile version