FORLÆNGELSE: KUNlejligheder fortsætter 💙🏢

Pernille Winther og Marianne Juul-Jensen har valgt at forlænge engagementet hos Lyngby Boldklub, og det er der ifølge Pernille Winther mange gode grunde til:

“Vi er vilde med fortsat at støtte Lyngby Boldklub. Vi har mødt så mange skønne og spændende mennesker i netværket, og der er en virkelig en god energi i klubben,” siger hun og fortsætter:

“Hos KUNlejligheder mener vi, det er vigtigt at støtte op lokalt, både når det kommer til fodboldklubben og handelslivet. Lyngby Boldklub er jo byens stolthed, så selvfølgelig vil vi gerne være en del af det – selvfølgelig #SammenforLyngby,” smiler hun og slutter:

“Vi har hjulpet mange i Kgs. Lyngby i forhold til salg og køb af lejligheder, og vi håber i fremtiden at kunne være endnu flere behjælpelige. Vi er altid klar med en kop kaffe og en boligsnak.”

Mød Pernille og Marianne, samt resten af teamet på: https://kunlejligheder.dk/

#SammenforLyngby