ENDNU EN NY LOKAL SAMARBEJDSPARTNER 💙👏

Roda Vinduer Aps tilslutter sig nu også det stærke netværk bag Lyngby Boldklub, og salgschef Martin Perthu-Johansen fortæller om valget af at støtte Lyngby Boldklub:
“Vi valgte at støtte Lyngby Boldklub, fordi I ligesom os er den lille frække underdog, der kæmper mod de store, og derudover ligger I godt i forhold til, hvor de fleste af vores elementer sælges. Vi håber, at vi i form af vores støtte kan blive en del af netværket omkring Lyngby Boldklub og styrke vores i forvejen stærke brand,” fortæller han og slutter:
“Lyngby boldklub samler lokalsamfundet i og omkring Lyngby, og der er en dejlig positiv stemning omkring klubben.”

Roda Vinduer et vinduesfirma, der gerne vil yde en høj service, samt en god kvalitet, og kan efter eget udsagn levere det meste indenfor træ og træ/alu.

Mød Roda Vinduer her.

Se et par af deres løsninger herunder.

#SammenforLyngby