HOPE WINE AND DESIGN BLIVER SAMARBEJDSPARTNER 👗🍷🌸

På Kulsviervej ligger livsstilsbutikken Hope Wine and Design, og de er nu også blevet en del af erhvervsnetværket bag Lyngby Boldklub.

James Franklin Joshua Engelstjerne fortæller:

“Vi har primært valgt at blive en del af netværket omkring Lyngby Boldklub, fordi vi selv er en del af lokalområdet og gerne vil eksponeres sammen med klubben. Vi oplever også et stort arbejde fra klubbens side med at sikre synlighed,” siger han og fortsætter:

“Vi satser på, at samarbejdet giver en større viden om os som virksomhed og som en trofast støtte til lokalsamfundet og vores lokale fodboldklub,” siger han og slutter:

“Vi tilbyder blandt andet unikke tøjvarer, der er hentet udenfor landets grænser og i et begrænset antal, der ikke kan fås andre steder, så der er masser af grunde til at komme forbi.”

Mød Hope Wine and Design på Kulsviervej 76, 2800 Kgs. Lyngby eller her: https://hopewineanddesign.dk/

#SammenforLyngby