💙 KØD & GODT FORLÆNGER 💙

Den lokale slagter Kød & Godt på Kulsviervej har valgt at forlænge partnerskabet med Lyngby Boldklub, og det er der flere gode grunde til:
Vi er utroligt glade for at være partner med Lyngby Boldklub, men vi synes, vi passer godt sammen. Lyngby er en klub, der satser på egne talenter, vi satser også på vores egne produkter. For mange af de ting vi laver er hjemmelavet – det gælder vores leverpostej, medister, spegepølser, rullepølser og ikke at forglemme vores hjemmelavede pølser,” siger slagtermester Michael Sørensen, der fortsætter:
Vi har valgt at forlænge, fordi vi er tilfredse med samarbejdet. Vi er glade for at komme på Lyngby Stadion, men lidt ærgerlig over corona-tiderne. Men vi glæder os til at vende tilbage.

Kød og Godt lever af de lokale kunder, og derfor er det også naturligt at støtte op om det lokale hold.
“Vores håb i fremtiden er, at vi kan komme tilbage på stadion, så jeg har mulighed for at invitere mine gode kunder til fodbold – og vi håber alle, det bliver i Superligaen.”

Mød Kød & Godt på Kulsviervej eller på kodoggodt.dk.

#SammenforLyngby