Site icon Lyngby Boldklub

Modstander: Hvidovre IF
Spillested: Hvidovre Stadion
Tid & dato: Kl. 16:30 tirsdag den 24. november

Tirsdag eftermiddag mødte De Kongeblå Hvidovre IF i en træningskamp på udebane, grundet den længere kamp pause efter vi spillede hjemmekamp i fredags imod AC Horsens og først møder Brøndby IF næste mandag d. 30 november. Kampen gav mulighed for minutter i benene til alle i den udtagne trup, hvor samtlige spillere fik 45′ minutter og kun Kevin Tshiembe spillede fuldtid. I Hvidovre på en svær bane ventede et opgør hvor alle U19-talenterne i truppen fik chancen og 45′ minuttersspilletid, der blev vundet 0-1 på mål af unge Jakob Vadstrup!

Superligaens mest bæredygtige trøje
FIND DEN NYE 3. TRØJE HER!

Taktisk første halvleg uden scoringer
Lyngby-holdet havde til opgøret mod Hvidovre IF, fundet en passende modstander til at kunne få trænet en del taktiske finesser samt få minutter i benene i den 9 dage lange pause mellem de to Superliga-kampe. Her kom holdet ud til opgøret med fokus på spillet langs græsset, på en svær bane tirsdag eftermiddag hvor De Kongeblå måtte gå til pausen med stillingen 0-0.

Unge Vadstrup på tavlen i anden halvleg
Trænerteamet skiftede 10 spillere i pausen, hvor kun Kevin Tshiembe var genganger fra de første 45′ minutter. Her fik flere U19-talenter chancen på førsteholdet, hvor de rutinerede spillere hjalp de unge gutter ind i kampen samt spillet. Halvlegen fortsatte med fokus på eget spil, hvor unge Jakob Vadstrup kunne bringe Lyngby i front 0-1 efter 75′ minutter. Målet blev scoret efter en dødbold, hvor Kevin Tshiembe noterede sig for assisten til unge Vadstrup. Dermed endte opgøret med en 0-1 sejr, hvor alle spillere kom i aktion og fik værdifulde minutter i benene som erstatning for det almene tirsdags-træningspas.

Bliv efterårsklar i Lyngby Shoppen
FIND LYNGBY SHOPPEN HER!

Hvidovre IF 0-1 Lyngby Boldklub

Målscorer:
0-1, Jakob Vadstrup 75′ // LBK

Truppen til kampen:
Thomas Mikkelsen, Frederik Schram, Kasper Enghardt, Jens Martin Gammelby, Mathias Hebo Rasmussen, Lasse Fosgaard, Rasmus Thellufsen, Andre Riel, Nicolai Geertsen, Christian Greko Jakobsen, Kevin Tshiembe, Magnus Warming, Pascal Gregor, Emil Kornvig, Victor Torp, Marcel Rømer, Casper Dani Winther, Frederik Valdbjørn, Jakob Vadstrup, Willads Delvin & Lucas Ørneborg

Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook,Instagram, LinkedIn og Twitter.

Foto (C): fodboldbilleder.dk

Exit mobile version