Site icon Lyngby Boldklub

De forsvarende pokalmestre venter i 4. runde

Lyngby Boldklub var efter gårsdagens pokalsejr over Slagelse BI på hele 9-0 med i bowlen, da der her til aften blev trukket lod til fjerde runde, og det blev de forsvarende pokalmestre fra SønderjyskE på udebane, der blev trukket ud som modstander.

Den konstituerede cheftræner – Lyngby Boldklubs assistenttræner Jonathan Hartmann sætter ord på den opgave, der venter i midten af november:
“Vi havde selvfølgelig håbet på at få en kamp på hjemmebanen, hvor vi ved, at vi er stærke, men selv om SønderjyskE er favoritter, så lever alle kampe i Sydbank Pokalen deres eget liv, så vi tager til Sønderjylland for at jagte det videre avancement,” siger han og fortsætter:
“Vi har spillet flere tætte kampe mod SønderjyskE på det seneste, og mange af dem er endt uafgjort, og med en sejr har vi nogle sjove kvartfinalekampe at se frem til i foråret, så vi glæder os til kampen, men lige nu er al fokus på de kommende kampe i Superligaen,” slutter han.

Kampen skal spilles den 15.-17. december på Sydbank Arena.

Exit mobile version