Site icon Lyngby Boldklub

Kampstart: Kl. 14:00 – D. 8/11, 2020
Kampprogram: Findes på Lyngby App’en til alle hjemmekampe
TV: TV3 Sport

Søndag venter endnu en kamp i 3F-Superligaen for De Kongeblå, når AGF gæster Lyngby Stadion med kampstart kl. 14:00!
Her skal Lyngby-holdet ud og kæmpe om vigtige point i tabellen inden landsholdspausen, hvor holdet aktuelt indtager en sidsteplads i tabellen efter syv spillerunder. Sidste sæson fik Lyngby-holdet samlet fire point i to opgør imod AGF, så der venter en tæt kamp søndag imod sidste sæsons bronzevindere med David Nielsen ved roret.

På kampdagen vil du kunne finde gode tilbud på pizza og øl til 130,- hos vores partnere Pizzaria Luca i Postgaarden samt hos byens bedste diner hvor Brødrene Price tilbyder Burger-Combo for kun 125,- søndag!

FÅ KONGEBLÅ STRØM OG STØT LBK
BLUE ENERGY STØTTER MED 500,- FOR HVER KUNDE!

Truppen til kampen:
28. Frederik Schram
31. Thomas Mikkelsen
2. Kasper Enghardt
3. Brian Hamalainen
5. Jens Martin Gammelby
6. Frederik Winther
7. Emil Nielsen
9. Lasse Fosgaard
10. Rasmus Thellufsen
14. Nicolai Geertsen
16. Christian Greko Jakobsen
18. Kevin Tshiembe
19. Magnus Warming
21. Mathias Hebo Rasmussen
23. Pascal Gregor
25. Emil Kornvig
29. Victor Torp
30. Marcel Rømer

Rundens modstander: AGF
Aarhus-klubben har fået en blandet start på den nye sæson i 3F-Superligaen, efter at have vundet bronze sidste år og spillet Europa League-kvalifikation. Her har AGF vundet tre kampe, spillet tre uafgjort og tabt en enkelt samt ligger aktuelt på en fjerdeplads inden weekendens opgør. Topscorer i klubben er Patrick Mortensen, der ikke har set sig tilbage efter skiftet til AGF, hvor den tidligere Lyngby-angriber har scoret fem gange i den indeværende sæson. Med på holdkortet er også de to tidligere spillere Casper Højer Nielsen og Bror Blume der begge har scoret to mål hver i denne sæson.

BLIV KLAR TIL VINTEREN
FIND DIT KONGEBLÅ-MERCHANDISE HER!

Information & Adgangsforhold
–  Kampen spilles begrænsede antal tilskuere
– Alle billetter til opgøret er delt ud i blandt sponsorere og sæsonkortholderer
– Alle gæster bedes følge de angivne retningslinjer på Lyngby Stadion, som på kan ses med den ved sendte billet
– Ingen billetter til udebaneholdet grundet restriktioner
– Ingen billetter i løssalg
– Alle tilskuere SKAL benytte den anviste plads, med afstand mellem hver tilskuer til opgøret

Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook,Instagram, LinkedIn og Twitter.