Information om forlængelse og køb af sæsonkort 20/21

Det hele sluttede godt, da vi sikrede os endnu en sæson i 3F Superligaen efter en heftig duel med Hobro IK. Derfor kan vi nu fejre 100-årsjubilæum i Superligaen, hvilket bliver en stor historisk milepæl, som vi glæder os til at dele med jer.

Noget andet vi glæder os til at dele med jer, er sammenholdet på Lyngby Stadion. Vi har ikke fået de præcise retningslinjer for, hvordan vi kan se fodbold i Danmark i efteråret endnu, og derfor har vi besluttet at vente lidt med at gå i gang med forlængelser og salg af sæsonkort til sæsonen 20/21.

Det vi planlægger med er, at forlængelseperioden kommer til at starte i ultimo uge 34 og løbe ca. 10 dage. Herefter vil alle pladser blive frigivet, og du vil kunne købe nye sæsonkort til Lyngby Stadion. Her venter en historisk sæson med både 100-årsjubilæum og kampe mod blandt FC København og Brøndby IF som nogle af højdepunkterne. Sæsonstart er sat til 13. september, hvor vi starter på hjemmebane mod AaB kl. 14.

Priserne bliver som udgangspunkt de samme som sidste år, og vi håber på, at for andet år i streg at kunne melde rekord antal solgte sæsonkort, hvor vi sidste år rundede over 600 solgte sæsonkort for første gang i klubbens historie. Vi glæder os ustyrligt meget til næste sæson, og det håber vi også, at I gør! #SammenForLyngby

Foto (c) fodboldbilleder.dk