Lyngby Boldklub

Vigtig information til aftenens opgør mod SønderjyskE

Vi glæder os til at se jer alle sammen i aften, men vi har lidt vigtig information, I skal læse, inden I kommer.

Der er ikke flere billetter tilbage, og dermed kan der ikke hentes flere via vores hjemmeside eller shoppen. Tak for jeres støtte! Der skal også lyde en tak til vores partnere Jetbull, Brolægning Sjælland, Blue Energy, Johannes Fog og kampsponsor LokalBolig Lyngby og Virum, der gjorde den fri entré mulig.

Indgangene til Lyngby Stadion åbner kl. 19:00. Husk at tjekke jeres billetter, så I anvender det rette port, der passer til den sektion, I skal ind af. På opfordring fra Sundhedsstyrrelsen vil vi også opfordre til at downloade app’en smittestop via smittestop.dk, så vi i fællesskab kan få knækket covid-19.

INDGANGE

Derudover er der “nye” adgangsveje til de forskellige sektioner, som I kan se nedenfor

Sektion 1 åbner kl. 18:30-19 for partnere. Åbner kl. 19 for fans.

Sektion 3, port 8 åbner kl. 19:00

Sektion 9, port 9 åbner kl. 19:00

Code of Conduct
for tilskueradfærd før, under og efter afviklingen af en fodboldkamp i 3F Superliga
Vi har alle glædet os til at komme på stadion og se fodbold i 3F Superliga, NordicBet liga og Sydbank Pokalen igen. Under COVID-19 situationen er der nogle særlige ting vi skal være opmærksomme på for at det bliver en god og sikker oplevelse. Her er en række anbefalinger til hvordan vi tager hensyn og gennem vores adfærd ikke bidrager til smittespredning.

Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook,Instagram, LinkedIn og Twitter.

Foto (c) Per Kjærbye, fodboldbilleder.dk