Lyngby tilbyder refusion til sæsonkortholdere

Dansk fodbold og 3F Superligaen er pt. suspenderet, og der er i øjeblikket lange udsigter til, at vi igen kan være #SammenforLyngby på stadion.

Derfor har Lyngby Boldklub besluttet at tilbyde alle betalende sæsonkortholdere en refusion svarende til de måneder og kampe, hvor der ikke har været fodbold på stadion – eller fodbold uden tilskuere.  Du har dog flere muligheder for at medbestemme, hvad der skal ske med din refusion.

Bemærk, at du skal tage stilling senest den 20. maj.

Information om refusionsmuligheder

Donér din refusion til Lyngby Boldklub
Hvis du ikke ønsker at modtage din refusion, kan du vælge at donere den til Lyngby Boldklub. Pengene vil tilgå klubbens økonomi uændret, og du vil derfor støtte klubben økonomisk i denne svære tid.

Vær med til at købe skov via Den Danske Naturfond
Du kan også vælge, at din refusion skal gå til at frikøbe vild natur hos Den Danske Naturfond, der er en af Lyngbys Verdensmålpartnere. Din refusion lægges i en fælles pulje, som doneres til naturfonden.

Få refusionen udbetalt
Du har naturligvis også mulighed for at tage imod tilbuddet om en kontant refusion.

Forlæng dit sæsonkort
Hvis du vælger ikke at få din refusion udbetalt, og har du allerede betalt for hele sæsonen 19/20, kan du også angive, at du ønsker at forlænge dit sæsonkort for næste sæson 20/21. Vi garanterer samme pris, plads og vilkår, men vil kontakte dig for at høre nærmere omkring dine ønsker.

Støt Lyngby Boldklub gennem coronakrisen
Når du tager dit valg omkring, hvad der skal ske med din kompensation, har du også en række muligheder for at støtte Lyngby Boldklub yderligere – eksempelvis ved køb af klippekort, forudbestilling af jubilæumstrøjen eller ved at tilmelde dig information omkring skift af energiselskab. Alt dette angiver du sammen med dine øvrige oplysninger.

Praktisk info
Deadline for dit valg er senest den 20. maj 2020, og vi skal høre fra dig, uanset hvad du har tænkt dig at vælge. Efter den 20. maj vil du modtage yderligere information fra os i relation til dine valg. Du skal udfylde en gang pr. kort.

Du kan vælge, hvad der skal ske med dit kort, ved at klikke her