eSuperligaen er tilbage!!

Når eSuperligaen vender tilbage på skærmen igen onsdag d. 11 marts, bliver det med et tændt Lyngby-hold, der jagter revanche efter sidste års semifinale-nederlag. Her sluttede slutspilsdrømmen i semifinalen til FCK efter et samlet nederlag på 3-5 til de daværende forsvarende mestre. Imellemtiden har vi haft to kongeblå-spillere med på det danske eLandshold i FIFA, hvor Don Oli og Mr. Lillelys begge har repræsenteret Danmark og Lyngby Boldklub på den internationale FIFA-scene. Første opgør for De Kongeblå er onsdag d. 11 marts kl.18:30 , hvor modstanderen er FC Helsingør i første runde af den nye eSuperliga-sæson. Første ærkefjende-opgør er programsat til d. 25. marts, hvor der venter revanche imod FC København kl. 19:45. Du vil kunne se eSuperliga på TV3 Max og Viaplay på onsdage og torsdage fra kl. 17.

“Forventningerne til den kommende sæson er, at vi slutter i top 4 i grundspillet, og derved sikrer os direkte deltagelse til Finals. Når vi først er i Finals, vil vi gå efter at vinde eSuperligaen.” fortæller coach Mikkel Haller om forventningerne til den kommende sæson i eSuperligaen.

Truppen til eSuperliga sæson 4:
– Mudi
– Don Oli
– Ibo AlBacha
– Mr. Lillelys
– Haller (Træner)

Turneringsformat:
– Grundspil med 15 hold
– Playoff runde om kvalifikation til slutspillet
– Finale event som knockout slutspil, også kaldet ‘Finals’

Præmiesum:
Den samlede præmiepulje i sæson 4 er på hele 365.000,-, hvor vinderen tager 180.000,- med hjem!

Bliv forårs klar i Lyngby Shoppen – Find dit merchandise gennem linket
Shop dit merchandise her

Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook,Instagram, LinkedIn og Twitter.