Optakt & trup: Vigtige point på spil når AaB venter ude søndag

Spillested: Aalborg Portland Park, Harald Jensens Vej 7-9, 9000 Aalborg
Kampstart: Kl. 14:00 – D. 8/3, 2020
Entré:
– Kampen bliver spillet uden tilskuere. Dette skyldes sundshedsmæssige anbefalinger grundet Corona-virussen.

Efter et nederlag i Brøndby sidste weekend skal Lyngby-mandskabet denne weekend til Aalborg og kæmpe for vigtige point i 3F-Superligaen. Her venter et af rækkens formstærke hold i en svær udekamp, der spilles søndag kl.14.00 på Aalborg Portland Park, også kendt som Aalborg Stadion. Lyngby indtager aktuelt en ottendeplads i 3F-Superligaen med 31 point, kun tre point efter AaB i top-seks. Dermed er der vigtige point på spil, når de to mandskaber møder hindanden i runde 24 af 3F-Superligaen, på et tomt Aalborg Portland Park.

Truppen til kampen:
– 31 Thomas Mikkelsen
– 28 Frederik Schram
– 2 Kasper Enghardt
– 3 Lasse Nielsen
– 6 Frederik Winther
– 8 Gustav Marcussen
– 9 Lasse Fosgaard
– 10 Rezan Corlu
– 11 Andre Riel
– 16 Emil Nielsen
– 17 Adam Sørensen
– 18 Kevin Tshiembe
– 19 Magnus Warming
– 21 Mathias Hebo
– 22 Magnus Westergaard
– 23 Pascal Gregor
– 27 Ertugrul Teksen
– 30 Marcel Rømer

Ude af opgøret er Oskar Snorre samt Jesper Christjansen der er skadet. Martin Ørnskov, Patrick Da Silva samt Kasper Jørgensen er alle tre sendt i hjemmekarantæne af sundhedsmæssige årsager. Nicolai Geertsen og Frederik Gytkjær er ikke med grundet for mange kort modtaget i sæsonen og er dermed ikke med i opgøret.

Rundens modstander: AaB
Aab har i forårssæsonen start fornuftigt ud, med sejre over Silkeborg og Brøndby samt et enkelt nederlag i Telia Parken. Seneste triumf for Nordjyderne kom i midtugen, da holdet sendte FC København ud af pokalturnering med en 2-0 sejr over et stærkt FCK-mandskab. Den helt store profil for AaB og i 3F-Superligaen, Lucas Andersen, har startet sæsonen med lyn og torden hvor den teknisk stærke kantspiller har været en bærende kraft med sublim teknik og flot frisparksmål imod FCK. AaB er aktuelt placeret på en sjetteplads med 34 point og kæmper for at nå top-seks slutspillet.

Den nye 2020 hjemmebanetrøje
KØB DEN HER!

Information & Adgangsforhold – Fans af Lyngby Boldklub
– Kampen spilles uden tilskuere grundet sundhedsmæssige anbefalinger.

Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook,Instagram, LinkedIn og Twitter

Foto: (C) Per Kjærbye/fodboldbilleder.dk