Lyngby forlænger med Frederik Schram

Vi har i efteråret haft Frederik Schram på leje fra SønderjyskE, og den aftale har vi nu forlænget, så den løber frem til sommer. Den unge målmand har gjort et godt indtryk det sidste halve år, og derfor vækker forlængelsen glæde hos sportschef Birger Jørgensen:

“Frederik har været top professionel hos os, hvor han har trænet hårdt og indgået rigtigt godt i gruppen i det halve år, han har været hos os. Han har nogle af de værdier, som vi gerne vil se hos vores spillere, og han bidrager til kulturen i klubben med en stærk indstilling både på og udenfor banen. Derudover er han en dygtig målmand med stort potentiale, som vi gerne vil være med til at udvikle. Derfor giver det rigtig god mening at forlænge med Frederik, og vi ser frem til at fortsætte samarbejdet” lyder det fra sportschef Birger Jørgensen.

Du kan købe dit sæsonkort til Lyngby Stadion her

Schram nåede tre kampe for reserveholdet og enkelt pokalkamp i efteråret, og han har allerede i dag stødt til resten af holdet, hvor der venter træning på Lundtoftevej.

Læs også: Sæsonkortpriserne er halveret – Køb dit halvårssæsonkort

Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook, Instagram, LinkedIn og Twitter.

Foto (c) fodboldbilleder.dk