Site icon Lyngby Boldklub

BLACK FRIDAY AMOK!!!

Vi har endnu et tilbud til jer, men det løber kun de næste 24 timer! Du har nemlig muligheden for at vinde nedenstående Lyngby-gear, og alt du skal gøre, er at købe en Black Friday-billet til kampen mod FC Nordsjælland, som kun koster 100 kr. Så er du med i lodtrækningen om præmierne, hvor der altså er 10 forskellige!

– KØB DIN BLACK FRIDAY-BILLET HER –

PRÆMIERNE ER:
Signeret Frederik Gytkjær matchworn-trøje
Signeret Adam Sørensen matchworn-trøje
Matchworn spillershorts x 2
Sæsonkort x 2
Lyngby-bold med autografer fra hele holdet
Halstørklæde (signeret af Becks og Christian Nielsen)
Lyngby-julekugle
Lyngby Roast kaffebønner
Lyngby Pilsner 6-pack

Konkurrencen løber fra til lørdag d. 23. nov. kl. 14:00, og vinderne vil få direkte besked.

?VI MATCHER DIT BLACK FRIDAY-BILLETKØB! ?

Udover chancen for at vinde de mange flotte præmier i forbindelse med Black Friday, så vil vi også gerne belønne jer, der har købt mange Black Friday-billetter. Har du købt eller køber du 3 eller flere Black Friday-billetter, så sender vi dig kvit og frit samme antal normal-billetter til Silkeborg-kampen d. 15. december.

Tak for støtten! #SammenForLyngby

Gå ikke glip af lokalopgøret mod FC Nordsjælland
KØB BILLETTER HER

Læs også: BLACK FRIDAY MOD FCN

Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook,Instagram, LinkedIn og Twitter.

Exit mobile version