Site icon Lyngby Boldklub

Akademiweekend: Svær runde uden sejr for De Kongeblå-talenter

Weekenden bød igen på masser fodbold for de fleste af vores akademihold, hvor både U17- og U15-holdene tog imod Randers hjemme på Lyngby Stadion. Begge kampe endte dog uden den store succes pointmæssigt, hvor Kronjyderne kunne tage alle seks point med hjem til Randers igen. Vores U14-hold var på besøg i Farum, hvor det hele endte med en pointdeling mellem de to mandskaber. U19- og U13-mandskaberne har i denne weekend siddet over og har derfor ikke været i kamp.

Bliv en fast del af Lyngby-fællesskabet
Køb dit sæsonkort her

U17: Lyngby Boldklub 1-3 Randers
Efter flere gode resultater og en topplacering i U17-Ligaen måtte vores unge talenter lide holdets første nederlag i denne sæson, da Randers kom på besøg. Randers sad på opgøret fra kampens start, hvor Lyngby-mandskabet idag havde store problemer og var bagud med hele 0-3, da holdene gik til pause. Herefter kom der bedre ro på opgøret, inden De Kongeblå-talenter fik reduceret til 1-3 i det 67′ minut ved Andreas Kaltoft. Weekendens nederlag betyder at holdet ikke er ubesejret mere, men dog stadig indtager førstepladsen i rækken med et point ned til FC Midtjylland på andenpladsen.

U15: Lyngby Boldklub 1-2 Randers
Vores U15-mandskab fik ligeledes besøg af Randers denne weekend, hvilket skulle vise sig at blive en for stor mundfuld hjemme på Lyngby Stadion. Her kom vi ellers i front efter 14′ minutter på et selvmål af Randers, og dermed var holdet planmæssigt i front, inden Randers kom tilbage og vendte opgøret. Her fik Kronjyderne scoret i det 36′ og 42′ minut inden pausen, og dermed stod den 1-2 halvvejs igennem opgøret. Anden halvleg bød ikke på nogen scoringer. og kampen endte med et 1-2 nederlag, som aktuelt placeret mandskabet på en andenplads i rækken, fire point efter førstepladsen.

U14: Farum 3-3 Lyngby Boldklub
Der var denne weekend dømt rival-opgør, da vores U14-hold var en tur forbi Farum Park til lokalbrag. Her var førstehalvleg en spilmæssig lige affære, hvor De Kongeblå gik til pausen foran med 3-1. Anden halvleg kom værterne bedre med i opgøret og satte sig på store dele af anden halvleg, hvilket resulterede i to scoringer, og dermed endte kampen uafgjort 3-3. Ud fra spil og chancer hen imod slutningen af opgøret kunne De Kongeblå være tilfredse med det ene point, som blev fightet hjem i anden halvleg.

Bliv Superliga-klar i Lyngby Shoppen – Find dit merchandise gennem linket
Shop dit merchandise her

Weekendens samlede resultater:
U17: Lyngby Boldklub 1-3 Randers
U15: Lyngby Boldklub 1-2 Randers
U14: Farum – 3-3 Lyngby Boldklub

Hjælp De Kongeblå og bliv frivillig i Lyngby Boldklub
Læs mere her!

Læs også: Alle pladser er frigivet – Køb dit sæsonkort nu

Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook,Instagram, LinkedIn og Twitter.

Exit mobile version