Site icon Lyngby Boldklub

Årets kamp, food truck og gratis drikkevarer i fanzonen

[DK=20190927: Patrick da Silva, Lyngby BK jubler sammen med Gustav Marcussen, Lyngby BK efter målet til 2-0]

Efter tre kampe uden nederlag skal Lyngby forsøge at fortsætte den gode stime, når de blågule fra Vestegnen gæster Lyngby Stadion. Her gælder det en kamp, som sammen med oprykningskampen mod Vendsyssel, må betegnes som værende årets kamp! Vi forventer fuld knald på lægterne og håber på at se så mange tilskuere på stadion som overhovedet muligt!

Køb din billet til ÅRETS KAMP lige her

Kom tidligt i fanzonen til gratis drikkevarer og pre-match hygge
Faxe Kondi Fanzonen vil endnu engang danne rammen om hyggeligt førkampsoptakt, hvor der vil være foodtruck, forskellige aktiviteter, konkurrencer og meget andet, ligesom flere førsteholdsspillere vil kigge forbi og lege med, skrive autografer og uddele massere af highfives! Og der er god grund til at dukke tidligt op til opgøret – både på grund af det massive tilskuerpres som vi forventer til kampen, men også fordi dagens kampsponsor fra Brolægning Sjælland byder de første 300 fans på en gratis øl eller sodavand i fanzonen.

Husk vi stadig samler ind til ‘Støt Brysterne’ kampagnen – du kan donere her

Se det fulde program for dagen herunder og hold dig løbende opdateret.

_____

16:00 – Lyngby Stadion åbner og Haakon & Black Jack står klar i Faxe Kondi Fanzonen til at tage imod både store og små vikinger. Der vil samtidig løbende være gang i vores tegne t-shirt konkurrence, hvor du kan vinde dit eget design på en t-shirt.

16:30-17:30 – Test dine fodboldevner i vores pannabur mod et par af Lyngbys førsteholdsspillere.

18:00 – Kampstart Lyngby Boldklub – Brøndby IF

18:45 – Bumperball pausekonkurrence sponsoreret af dagens kampsponsor Brolægning Sjælland

19:45 – Kampen er slut

Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook,Instagram, LinkedIn og Twitter.

Foto (c) Per Kjærbye/fodboldbilleder.dk

OBS: Vi opfordrer folk til at være opmærksomme på de sikkerhedsforanstaltninger vi tager os i forbindelse med denne kamp mod Brøndby IF – SE INFO HER