Støt Børneulykkesfonden: Unikke signerede & Matchworn Lyngby-trøjer på auktion!

I forbindelse med Børneulykkesfondens indsamling, har vi valgt at donere to Matchworn trøjer fra 2018-sæsonen til auktionen.

Dermed har alle fans og partnere nu mulighed for at få fingrene i en af disse signerede trøjer, der begge er størrelse medium, hvor beløbet ubeskåret og 100% går til Børneulykkesfonden. Auktionen løber frem til på mandag, og sammen med trøjerne følger to billetter til en valgfri 3F-Superligakamp i efteråret*.

Støt Børneulykkesfonden og anskaf dig en speciel Kongeblå-trøje
BYD PÅ DE MATCHWORN-TRØJER HER

De to trøjer har været i aktion i efteråret 2018, hvor flere unge spillere har fået deres første minutter i trøjerne på Lyngby Boldklubs første- og reservehold. Trøjerne er begge signeret af hele spillertruppen fra 1.divisions sæsonen og dermed et sublimt samlerobjekt fra den legendariske oprykningssæson til 3F Superligaen efter det flotte comeback i Helsingør og sejrene over Vendsyssel i playoff-kampene.

Vi håber at fans og partnere vil støtte Børneulykkesfonden og samtidigt få fingrene i en unik Lyngby Boldklub-trøje!

– Lyngby Boldklub hjemmebanetrøje 18/19 – Signeret & ‘Match-Worn’ – BYD HER!
– Lyngby Boldklub udebanetrøje 18/19 – Signeret & ‘Match-Worn’ – BYD HER!

Bliv en fast del af Lyngby-fællesskabet
KØB DIT SÆSONKORT HER

Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook,Instagram, LinkedIn og Twitter.

*(Kampen imod Brøndby IF til oktober er ikke inkluderet i valgmulighederne af billetter)