Få nabokort som sæsonkortholder og spar 20% på adskillige restauranter

De gode folk fra NoHo Partners, som for øvrigt også er partnere i Lyngby Boldklub, vil meget gerne give lidt igen til de mest trofaste kongeblå fans. Derfor har du som sæsonkortholder i Lyngby Boldklub muligheden for at få fingrene i et såkaldt ‘nabokort’, som i al sin enkelthed giver dig 20% rabat på samtlige af NoHo restauranter, blandt andet Cocks & Cows, Chicks by Chicks og Pizzaria Luca, som alle er at finde i hjertet af Kongens Lyngby i Postgaarden Madhus, Lyngby Hovedgade 78. Det eneste du skal gøre, er at signe up via nedenstående formular, og så vil du kunne afhente dit nabokort efter Randers-kampen søndag d. 25. august.

Tilmeld dig her

Bliv en fast del af Lyngby-fællesskabet
KØB DIT SÆSONKORT HER

Søndag d. 25. august vil Postgaarden Madhus også gerne invitere alle Lyngby Boldklub-sæsonkortholdere ned i madhuset, hvor de vil give den første øl/vand gratis, når man kommer og afhenter sit nabokort i madhuset. Det vil være muligt fra 14-21:30. Man skal fremvise sit Lyngby-sæsonkort på dagen.

Ved at tilmelde dig formularen accepterer du at modtage nyhedsbreve fra NoHo Partners og Lyngby Boldklub. Skulle du afmelde dig NoHo Partners nyhedsbrev, så vil ens nabokort ikke længere være aktivt. Bestiller du dit nabokort inden søndag d. 11. august, vil du kunne afhente søndag d. 25. august. Bestiller du senere end det, vil der gå mindst 14 dage, før du kan afhente det i madhuset. Du vil dog stadig kunne deltage i nabokort-dagen.