Site icon Lyngby Boldklub

Modstander: FC Nordsjælland
Spillested: Right to Dream Park
Tid & dato: 13:00, d.29 juli

Mandag stod på første kamp i reserveholdsligaen dette efterår, hvor De Kongeblå skulle en tur til Farum og spille imod FC Nordsjælland. Efter sidste sæsons flotte præstationer i reserveholdsligaen skulle en ny sæson sparkes igang, og det var med flere Superliga-profiler på holdkortet mandag eftermiddag.

Bliv en fast del af Lyngby-fællesskabet
KØB DIT SÆSONKORT HER

Lyngby-mandskabet fik mandag eftermiddag bragt flere af vores talentfuldespillere i kamp, da mandskabet stillede med flere velkendte unge navne fra start. Ligeledes stillede FC Nordsjælland op med flere velkendte navne fra Superliga-holdet, hvor Nicklas Strunck, Mohammed Kudus, Mathias Rasmussen og Peter Vindahl Jensen alle kom med erfaring fra landets bedste række.

Efter en blandet start på opgøret, kom Lyngby-holdet bedre med i kampen midtvejs i første halvleg. Begge hold sad i perioder på kampen, hvor der var tendens til at begge hold gerne ville være spilstyrende og have boldbesiddelsen. FCN bragte sig i front 1-0 i opgøret, inden Adnan Mohammed fik udlignet. Derefter kom FCN igen i front, inden Gustav Marcussen og Willads Delvin fik sendt bolden i FCN-målet bag værternes profil og U21-landsholdsmålmand Peter Vindahl. FCN fik udlignet senere i kampen til 3-3, hvilket blev slut resultatet på Right To Dream Park mandag eftermiddag.

Dermed endte opgøret målrigt 3-3 med mange gode takter fra De Kongeblå, der i næste kamp (igen) møder FC Nordsjælland på hjemmebane mandag d. 12. august kl.13.00 på Lyngby Stadion.

Reserveholdsprogrammet for efteråret 2019:

Dato: Tid: Hjemme/Ude Modstander:
Man. d. 12. august Kl. 13.00 H FC Nordsjælland
Tor. d. 05. september Kl. 13.00 H FC København
Tor. d. 10. oktober Kl. 13.00 U FC København
Man. d. 04. november Kl. 13.00 H Brøndby IF
Tor. d. 14. november Kl. 13.00 U Brøndby IF

(Bemærk at der kan komme ændringer i programmet.)

Lyngby Boldklub 3 – 3 FC Nordsjælland

Målscorer:
1-0 – FC Nordsjælland
1-1 – Adnan Mohammad
2-1 – FC Nordsjælland
2-2 – Gustav Marcussen
2-3 – Willads Delvin
3-3 – FC Nordsjælland

Startopstilling:
Oskar Snorre, Kasper Jørgensen, Kevin Tshiembe, Thor Høholt, Adam Sørensen, Adnan Mohammad, Magnus Westergaard, Emil Kornvig, Willads Delvin, Gustav Marcussen, Emilio Simonsen.

Udskiftere: Daniel Soidik, Waldemar Kattrup, Jakob Jensen, Christoffer Saietz & Rezan Corlu

Køb billet til Cirkusrevyen her og støt Lyngby Boldklub
Find dine billetter her!

Læs også: Alle pladser er frigivet – Køb dit sæsonkort nu

Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook,Instagram, LinkedIn og Twitter.

Foto (c) Per Kjærbye/fodboldbilleder.dk

Exit mobile version