Lyngby Pølsen kan nu fås i detail!

Vi har arbejdet et år på at få vores legendariske Lyngby Pølse pakket i detail – så den også kan nydes uden for sæsonen!

Det har vi nu lykkes med i samarbejde med Öxneholm A/S, og den første butik har pølsen klar – så skal du have lidt ekstra lækkert at servere dine gæster i pinsen, skal du forbi Købmanden i Søllerød på Vangebovej 56 i Holte.

Vi glæder os til at bringe jer endnu flere steder, I kan få den velsmagende pølse. God pinse! #SammenForLyngby #LyngbyPølsen

Et serveringsforslag kunne være sammen med den lækre Lyngby Pilsner, som man kan købe i Lyngby Shoppen. Køb dine ved at klikke her.

Køb billet til Cirkusrevyen her og støt Lyngby Boldklub
Find dine billetter her!

Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook,Instagram, LinkedIn og Twitter