Site icon Lyngby Boldklub

Lyngby BK forlænger med Gustav Harlev til 2021

[DK=20190303: Gustav Harlev, Lyngby BK Emil Vatani, Hvidovre IF]

I vinters tilknyttede Lyngby Boldklub Gustav Harlev på en aftale, der løb frem til denne sommer. Den aftale er nu blevet forlænget, så de to parter har papir på hinanden frem til sommeren 2021. 21-årige Harlev har fået to indhop i indeværende sæson, og han er gået godt ind i truppen, hvor han har gennemgået en fornuftig udvikling. Udover det har han også vist positive takter på reserveholdet, og summen af disse ting har ført til den forlængede aftale:

“Gustav (Harlev, red.) er gledet rigtig fornuftigt ind i truppen, hvor han er vellidt, og han træner hårdt. Det kan godt være, at han ikke har fået så mange minutter endnu, men Gustav har med sin unge alder tingene foran sig, og han passer godt ind i måden, som vi spiller fodbold på. Udover det har han fortsat de takter, som vi så under hans prøvetræningsperiode, hvor han viste fart og udfordringsvilje. Vi ser et potentiale i Gustav, som vi gerne vil være med til at udvikle, og derfor har vi valgt at forlænge aftalen” siger sportschef, Birger Jørgensen.

Se det nyeste afsnit af “Sammen For Lyngby” og kom med bag kulissen i afsnit 6
Find afsnittet her

Den unge offensivspiller har nydt sin tilværelse i Kongens Lyngby, og han er derfor glad for, at aftalen er blevet forlænget. For ham har det betydet meget, at fællesskabet er stærkt i klubben, og han har følt, der bliver troet på ham, og klubben har lyst til at udvikle spillerne både på og udenfor banen:

“Jeg har forlænget, fordi jeg føler, at Lyngby er stedet, hvor jeg kan udvikle mig endnu mere som person og fodboldspiller, og jeg føler, at de tror på mig. Jeg er super glad for, at Lyngby har givet mig chancen for at komme til at spille på højt niveau igen. Der er et fedt fællesskab i klubben, som jeg nyder at være en del af” lyder det fra Gustav Harlev.

Næste opgave for Harlev og resten af de kongeblå tropper er på søndag, hvor holdet spiller på udebane mod Thisted, når der skal spilles om tre point i jagten på toppen af rækken.

Køb billet til Cirkusrevyen her og støt Lyngby Boldklub

Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook,Instagram, LinkedIn og Twitter

Foto: (C) fodboldbilleder.dk