Akademi-weekend: U19 tæmmede tigrene

U19 vandt for tredje gang i streg, da FCN blev slået med overbevisende 4-1. U17 måtte desværre gå tomhændet fra banen mod samme gæster, mens vores U15 spillede en flot 0-0-kamp i Farum. Sidst men ikke mindst formåede vores U14-drenge at hente en imponerede 3-1-sejr med hjem fra Peter Bangs Vej. Læs om alle akademiresultaterne her.

Se det nyeste afsnit af “Sammen For Lyngby” og kom med bag kulissen i afsnit 5
Find afsnittet her

U19 tævede tigrene fra Farum med tredje sejr i streg
De ældste talenter havde besøg fra Farum, da FC Nordsjælland gæstede Kongens Lyngby, og det blev en fornøjelig eftermiddag for De Kongeblå, der fik nettet til at blafre hele fire gang. Udeholdet fik kun scoret en enkelt gang, og dermed kunne U19-mandskabet sætte tre point mere på kontoren efter en flot sejr mod rivalerne fra FCN og dermed også den tredje sejr i træk.

U19: Lyngby Boldklub 4-1
Målscorer: Selvmål, Jakob Jensen, Karim El Haddouchi & Ahmad Traore

Tidligt rødt kort besværliggjorde U17s kamp
U17-mandskabet var også oppe imod FC Nordsjælland, og et rødt kort efter tre minutter betød et svært opgør for Mads Kristensens tropper. Det holdt ellers godt til pausen, hvor kampen stod 0-0, men efter pausen scorede gæsterne to gange, og dermed måtte U17-holdet gå fra banen uden point, efter de ellers havde spillet en flot defensiv kamp, hvor de havde kæmpet bravt.

U17: Lyngby Boldklub 0-2 FC Nordsjælland

Bliv klar til foråret i Lyngby Shoppen – Find dit merchandise gennem linket:
Shop dit merchandise her

0-0 for U15 hvor der var chancer til mere
For anden uge i streg skulle U15-mandskabet op imod Farum BK, og der var revanche til gode efter sidste uges nederlag. Det var også nogle sultne drenge, der kom på banen, og i løbet af kampen havde man chancer til flere mål, men kuglen ville bare ikke i mål. Det ville den heldigvis heller ikke for udeholdet, og dermed sluttede opgøret, som det startede, nemlig uden scoringer efter en flot kamp fra Lyngby-drengene.

U15: Farum BK 0- 0 Lyngby Boldklub

U14 tog flot sejr mod FCK
U14-mandskabet skulle en tur til Peter Bangs Vej, da man skulle spille mod FCK, og U14-drengene spillede en flot kamp. Det gjorde også, at man kunne tage alle tre point med hjem fra hovedstaden, da man vandt opgøret med cifrene 3-1, hvilket må siges at være noget så flot.

U14: FC København 1-1 Lyngby Boldklub
Målscorer: Magnus Devald x 2 & Noah Emmanuel

Køb billet til Cirkusrevyen her og støt Lyngby Boldklub

Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook,Instagram, LinkedIn og Twitter