Nyt prominent trænernavn til Lyngby Vikings

Lyngby Vikings kan i dag kan offentliggøre forhenværende topspiller FeTiSh som ny coach, og han kommer til at erstatte Woodland. Direktør i Gamers Elite, Thomas Sinding, er meget glad for den nyerhvervelsen, og han tror på, at den nye træner kan løfte holdet:
”Vi er utroligt glade for at kunne byde Henrik velkommen og ser frem til at arbejde sammen med ham, om at få udviklet på Lyngby Vikings. Jeg er ikke i tvivl om at Henrik vil kunne bidrage til holdet med sine mange års erfaring både som top spiller og coach” siger Thomas Sinding efter præsentationen af den nye træner.
FeTiSh har senest coachet prominente Heroic i 2017, og inden det var han coach for eFuture fra slutningen af 2016 til starten af 2017. Som aktiv CS:GO spiller kan det nævnes at FeTiSh har spillet for Diginitas, sammen med Dupree, Dev1ce, Cajunb, Xyp9x. Han glæder sig til udfordringen, og han ser et potentiale i holdet, som han vil være med til at udvikle:
”Det bliver spændende at træne nogle unge talenter igen, og forhåbentlig se dem blive endnu bedre CS:GO spillere end de er i dag. Jeg glæder mig rigtigt meget til at vi skal arbejde os fremad og sammen få skabt et endnu stærkere Lyngby Vikings. Det som jeg kan bidrage med til holdet, er struktur, strategi og know-how fra min tid både som aktiv spiller og som coach” siger FeTiSh, som til dagligt går under det borgerlige navn Henrik Christensen.
Lyngby Vikings har siden de så dagens lys gennemgået nogle ændringer i startfemmeren, hvor lauzt har valgt at forlade holdet for at fokusere på studierne. Vikings er derfor på udkig efter en ny femte mand, og der prøves i øjeblikket nye spillere af for at finde den helt rigtige femte mand til holdet. Det er også derfor at Lyngby Vikings har spillet de seneste kampe og turneringer med stand-ins.
I forhold til Woodlands fremtid, så skifter han fra Lyngby Vikings til Vantage. Woodland har den seneste måned coachet holdet og senest været af sted med Vantage til Sorring Lan Party.  Vantage er lige som Lyngby Vikings en del af organisationen Gamers Elite, og skiftet kommer som en del af en rokade i organisationen, hvor planen fra start har været at Vantage skal udvikles og at dette blandt skal ske ved at finde en dedikeret coach, og det har de nu fået i form af Woodland.
Både Lyngby Vikings og Vantage stiller til start ved CBE National Tour i Hillerød d. 11-12 maj.
Hør og læs også: Tauber er tilbage!
Se også: Video – Kjær: Slaget vundet, men ikke krigen
Læs også: Alle mand til Silkeborg!
Læs også: Redmark forlænger partnerskab
Læs også: Mød Lyngby Vikings – Lyngby Boldklub vokser inden for eSport