VIDEO: Nørgaard ærgrer sig over manglende afkast

Cheftræner Thomas Nørgaard ærgrer sig over at de mange gode perioder ikke gav afkast på måltavlen. Han havde roser til de unge, og glæder sig til revanche-mulighed på torsdag.

FLERE NYHEDER

Lyngby Boldklub sælger Vendelbo

Kampprogrammet for de første 22 runder

Bliv Superliga-klar: Køb dit sæsonkort nu

Powered by Flash ApS