Site icon Lyngby Boldklub

Lyngby Boldklub forlænger med David Nielsen

foto: fodboldbilleder.dk
Lyngby Boldklub forlænger med David Nielsen

Cheftræner David Nielsen har forlænget sin kontrakt med Lyngby Boldklub frem sommeren 2019.

Det vil utvivlsomt glæde både spillere, fans og sponsorer, at Lyngby Boldklub i dag kan offentliggøre, at cheftræner David Nielsen tager endnu en tørn i spidsen for De Kongeblå. Med en et-årig forlængelse i bagagen vil David Nielsen fortsætte udviklingen af Lyngby Boldklub:

”De planer for Lyngby Boldklub som bestyrelsen og ejeren har fremlagt for mig gør, at jeg er ekstra motiveret til at fortsætte mit arbejde for Lyngby Boldklub. Der er meget at gøre endnu, og nu gælder det om at konsolidere Lyngby Boldklub i Superligaen og udvikle klubben på alle tænkelige parametre,” fortæller David Nielsen og fortsætter:

”Jeg tror på projektet, jeg tror på spillerne, og jeg tror på de folk, som er ansat heroppe, hvad enten det er i min stab, ungdomsafdelingen eller dem, som skal få flere sponsorer og tilskuere på stadion. Vi kan i fællesskab løfte klubben endnu mere, og det arbejde starter fra i dag,” lyder det fra den populære cheftræner.

På ledelsesgangen er man selvsagt også glade for, at det er lykkedes at sikre en forlængelse med David Nielsen: ”Jeg er glad og taknemmelig over, at David har takket ja til en forlængelse med Lyngby Boldklub. Det er åbenlyst for enhver, at David og hans team har leveret en fantastisk præstation. Vi er rykket op i Superligaen og har leveret en stor første sæson. Vi tror på, at David er den helt rigtige mand i spidsen for Superliga-holdet i Lyngby Boldklub. Og vi tror på, at vi som klub stadig har et stort potentiale at indfri,” fortæller bestyrelsesformand Torben Jensen, der bakkes op af David Nielsen:

”Vi har taget enorme skridt som fodboldklub de seneste to år, men der er stadig verdener, vi kan erobre. Jeg har tro på, at der er mere i spillerne og min stab, der alle sammen har udviklet sig meget. Og som vi har set senest i Herning, så er der også et kæmpe potentiale ude hos fansene. Vi er alle sammen motiverede til at fortsætte arbejdet og se, hvor langt vi kan drive det,” lyder det fra David Nielsen.

Den oprindelige kontrakt løb frem til udgangen af næste sæson, men med den nye aftale i bagagen er der nu ro om fremtiden på cheftrænerposten. Den nye aftale løber frem til 30. juni 2019.