Site icon Lyngby Boldklub

Pakketilbud i Lyngby Shoppen

Der er gået julestemning i Lyngby Shoppen, der frem til jul tilbyder den ultimative Lyngby-pakke. Få Lyngby-trøje, Klub Lyngby-medlemsskab, sæsonkort til foråret og en valgfri gave til stærkt nedsatte priser.
Julen er over os, og hos Lyngby Shoppen sparker man december igang med lidt af et juletilbud. Frem til 19. december kan du nemlig spare over 40% på kombinationen af en Lyngby-trøje, sæsonkort til foråret, medlemsskab af Klub Lyngby PLUS, bogen "Vi ses på stadion!" og en valgfri gave – enten et Lyngby-halstørklæde eller en Lyngby-paraply. Pakken er netop sat til salg i Lyngby Shoppen online, og du kan vælge mellem et begrænset oplag af blå hjemmebanetrøjer, røde udebanetrøjer og den grønne målmandstrøje.
Se udvalget af pakker her!
Det er også muligt at købe pakken ved henvendelse på kontoret i klubhuset på Lyngby Stadion alle hverdage fra 9-15 indtil den 19. december. Har du spørgsmål eller specielle ønsker til julegaverne kan du kontakte Michelle Lange på e-mail: ml@lyngby-boldklub.dk
Tilbuddene gælder kun så længe lager haves – bemærk, at alle bestillinger, der ønskes bragt til døren af Post Danmark inden juleaften, skal bestilles senest den 19. december klokken 12.00.