Site icon Lyngby Boldklub

MATCHDAY: Lyngbys nye kampprogram

Lyngby Boldklub lancerer nu et helt nyt format til det traditionelle kampprogram. MATCHDAY giver fremover det forkromede overblik på kampdagen.

Lyngby Boldklub har henover sommeren re-designet og re-lanceret de kongeblås kampprogram. Kampavisen er således erstattet af et mere klassisk kampprogram, hvor indholdet er lidt mere i fokus.

Kampprogrammet vil som altid blive delt gratis ud til publikum på Lyngby Stadion. Interesserede kan også læse udgivelsen online, hvor det vil være offentligt tilgængeligt på kampdagen.

I dette nummer af MATCHDAY kan du høre om cheftræner Johan Langes arbejde med den relativt nye og unge Lyngby-trup. Derudover får du naturligvis optakt og cheftrænerens syn på søndagens kamp mod Vendsyssel FF.

Du kan læse den første udgave af MATCHDAY nu via dette link.

Exit mobile version