Site icon Lyngby Boldklub

U19-holdet spillede uafgjort mod AGF

Lyngbys U19-hold spillede lørdag eftermiddag på hjemmebane mod AGF. På trods af et par gode muligheder sluttede kampen uden scoringer. U17-holdet tabte med 0-2.
Lørdag eftermiddag var AGFs U17 og U19-hold på besøg på Lyngby Stadion. Et U19-hold plaget af skader og småskavanker lagde for, og hentede et enkelt point via slutresultatet 0-0. AGF sad på det meste af spillet, men det var Lyngby med de største chancer, herunder en friløber.
Alt i alt var U19-træner Thomas Vest Hansen tilfreds med det ene point mod et af de formodede tophold i ligaen: "Det var en lidt underlig kamp, hvor vi ikke rigtigt fik fat offensivt eller defensivt, mens de sad på det meste af spillet. Jeg mener godt vi kan være tilfredse med det ene point" fortæller Thomas Vest Hansen.
U17-holdet tørnede ligeledes sammen med AGF. Søren Hermansens tropper startede ganske godt, men alligevel fik AGF først hul på bylden, da de ud af det blå gjorde det til 1-0. Før pausen blev det også 2-0 til gæsterne, der dog kom under gevalidgt pres i 2. halvleg.
Den var nemlig rigtig fin for Lyngbys vedkommende. U17-holdet kom godt tilbage og var lige ved at få reduceret, blandt andet via en afslutning på træværket. Ind ville bolden dog ikke, og dermed måtte Lyngby gå fra banen med et 2-0-nederlag.
U17- og U19-holdet skal i næste weekend begge en tur til Jylland – begge hold møder Silkeborg søndag den 2. september.

Exit mobile version