Site icon Lyngby Boldklub

Informationer om kampen mellem BGA og Lyngby

Onsdag træder Lyngby Boldklub ind i DBU Pokalen, hvor de kongeblå tørner sammen med Danmarksserie-mandskabet fra BGA. Læs informationer om kampen, der spilles på udebane, her.
Boldklubbern Glostrup og Albertslund, også kaldet BGA, er modstanderen, når Lyngby Boldklub spiller klubbens første kamp i landspokalturneringen, DBU Pokalen. Kampen spilles på Glostrup Idrætspark onsdag den 15. august med kampstart klokken 19.00.
Entrépriserne på Glostrup Idrætspark er 60 kroner for voksne og man kan blandt andet komme til stadion med bus 330E fra Lyngby Storcenter med afgang klokken 17.45. Ved at stå af på Glostrup Hospital er der en rask gåtur til stadion.
Vi håber at se en hel del Lyngby-fans til opgøret – læs flere informationer nedenfor.
DBU POKALEN
BGA – Lyngby BK
Kick-off:
Onsdag d. 15 august kl 19.00 på Glostrup Idrætspark, Stadionvej 80, 2600 Glostrup
Priser:
Voksne: 60 kr
Pensionister: 30 kr
Børn: 25 kr
Evt. transportform:
Bus nr 330E fra Lyngby Storcenter mod Ishøj kl. 17.45.
Stå af ved Glostrup Hospital og gå ca. 1.3 km til fods