Ungdoms pokalfinale-uge

I denne uge er der ikke bare ét af vores ungdomshold, som skal spille pokalfinale, men der er hele to mandskaber, der skal kæmpe om sølvtøj til Kongens Lyngby.
I morgen aften kl. 19:00 skal vores U15-hold duellere med Hørsholm-Usserød Idrætsklub om pokaltitlen i deres række. Kampen skal spilles på Farum Park, hvor der er gratis entré, og man kan passende komme og støtte de unge Kongeblå drenge i jagten på et trofæ.
Dagen efter onsdag den 30. maj er det U19-holdet, der skal i ilden. De skal spille pokalfinale mod Brøndbyernes IF, og den kamp bliver spillet på Frederiksberg Idrætspark, som ligger på Sønderjyllands Alle 4, 2000 Frederiksberg. Kampstart er sat til kl. 20:00, og der er blevet lovet høj sol og 25 grader.
Vi er selvfølgelig til stede ved begge kampe, hvor man vil få raportager fra begge opgør på vores forskellige kanaler. Men vi opfordrer selvfølgelig til at komme på stadion og støtte De Kongeblå talenter.
Læs også: Pokalsejr til U15 efter dramatisk kamp
Se også: VIDEO – Filip Panjeskovic: Det var en forløsning
Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook, Instagram og Twitter.