Kongeblå dag på Lyngby Stadion mod OB

Lørdag den 7. april er der igen kamp på Lyngby Stadion, når de stribede fra OB er gæster i første hjemmekamp på Lyngby Stadion i Alka Superliga Gruppespillet. Der vil være Kongeblå dag på stadion, hvilket betyder gratis adgang for alle under 16 år, der kommer i Kongeblåt tøj. Der vil også være masser af spændende aktiviteter.
Du kan købe billet til opgøret her: http://shop.lyngby-boldklub.dk/kampe/lbk-ob2018
Til kampen vil der være rigeligt med underholdning på Lyngby Stadion. Faxe Kondi Fanzonen åbner kl. 14:00, hvor du kan du prøve vores Panna-bane, Louis Nielsen Driblebane, dyste i bordfodbold og prøve fodbolddart fra Kildedal event.
Udover de mange fodbold-aktiviteter vil der til dagens kamp være Kongeblå tema på stadion. Det betyder, at der i fanzonen er mulighed for at male sit eget Lyngby-flag, og man kan også få malet sit ansigt i Lyngby-farver. Til de fotogene fans vil en Smilebox Photobox være opstillet, hvor du kan få taget et billede med dine venner og familie, så du aldrig vil glemme dagen på Lyngby Stadion. Frygt ej for kulden da der vil blive op i kultønderne, og man kan lave snobrød ved ilden, eller bare få varmet fingrene!
Du kan tilmelde dig vores Facebook-event lige her.
Den Søde Tand opstiller slik-bod til alle de sliksultne, og Oscars Bøfsandwich er klar til at servere de legendariske bøfsandwich som altid.
Kampen fløjtes i gang kl. 16:00, og Faxe Kondi Fanzonen på Lyngby Stadion åbner to timer før kampstart.
Du kan følge Lyngby Boldklub i slutspillet i Alka Superligaen ved at udnytte et specielt sæsonkort – gældende til alle kampe frem til sommer. Priserne starter ved kun 200 kroner, og du køber det online ved at klikke her.