Information til udeholdets tilskuere

Billetsalg & adgang

Du køber din billet enten online eller på Lyngby Stadion ved billetsalget nær indgangen til udebaneafsnittet. Bemærk at du sparer penge på at købe billetterne i forsalg på nettet – det sker via vores webshop: billet.lyngby-boldklub.dk/kampe

Du behøver ikke at printe din billet ud, hvis du har din billet på smartphone, da den her kan scannes derpå. Husk blot at have strøm på telefonen – og en skærm, der er intakt. Det er den enkelte tilskuers eget ansvar at billetten kan scannes.

Indgang til stadion er via Port 1 – Syd. Dørene til stadion samt billetsalget på stadion åbner som udgangspunkt minimum 1 time før kick-off. Vi opfordrer venligst at folk betaler med MobilePay eller dankort for at gøre ekspederingen hurtigere i boderne.

Forsalg Køb på stadion
Voksen 120 kr. 150 kr.
Børn u/14 år 90 kr. 120 kr.
Studerende * 90 kr. 120 kr.
Pensionist 90 kr. 120 kr.

* Prisen gælder aktive studerende og gyldigt studiekort skal fremvises ved indgangen sammen med billetten.

Tribunerne

Østtribunen er overdækket både ved sidde- og ståpladser.
J. Jensen Tribunen er ikke overdækket.

Parkeringsforhold

Parkerings-mulighederne lige ved stadion er begrænsede. Publikum opfordres derfor til at benytte de omkringliggende veje – her er Sorgenfrigårdsvej, Nørregade, Toftebæksvej og Lundtoftevej gode alternativer.

Du kan få mere information om parkeringsforhold og adgangsveje til stadion via dette link.

Udbud og priser på mad og drikkevarer

Udbud og priser på mad og drikkevarer er det samme som på hjemmeholdets afsnit på Lyngby Stadion.

• Stadionplatte, Lyngby-Pølse med 2 brød: 55 kr.
  • Fadøl, 0,4 liter: 55 kr.
  • Fadøl, 6 x 0,4 liter: 300 kr.
  • Sodavand: 0,4 liter: 30 kr.
  • Kildevand, 0,5 liter: 30 kr.

Der udbydes envidere et madalternativ til stadionplatten.

Tifo og flag-muligheder

På Lyngby Stadion ønsker vi at have en positiv fankultur. Dette gælder også for vores gæstende fans i udebaneafsnittet. Derfor har udeholdets fans rimelig vide rammer, når det kommer til fanmaterialer på udebaneafsnittet.

En liste over mulige materialer, som ikke behøver forhåndsgodkendelse er:

• Små flag
  • Megasize (3×3 meter)
  • Trommer
  • Megafoner
  • Bannere – gruppebannere, tribune-bannere mv. i 1,5 meters højde
  • Creperuller
  • Konfetti
  • Derudover er ekstra remedier naturlige. Dette gælder strips, gaffatape, malertape, ekstra batterier mv.

Store bannere, rulleflag og større tifo-arrangementer kræver en ansøgning til Lyngby Boldklubs sikkerhedschef, men som udgangspunkt er vi positive stillede overfor tifo-ansøgninger.

Kontaktinfo

For yderligere spørgsmål kontakt din egen klubs SLO først – han eller hun kan i mange tilfælde hjælpe dig med de mest basale spørgsmål.

Har du behov for at kontakte en person i Lyngby Boldklub kan du kontakte:

Joachim Møller, eventmanager – jm@lyngby-boldklub.dk