Johannes Fog A/S og Lyngby Boldklub fortsætter partnerskabet

Foto: fodboldbilleder.dk

En af Lyngby Boldklubs ældste samarbejdspartnere har besluttet at fortsætte parløbet med Lyngby. Johannes Fog og Lyngby Boldklub har netop forlænget Eksklusivpartneraftalen med yderligere to år, og det er noget, der glæder COO Kenneth Mikkelsen.

”Vi er utroligt glade for, at Johannes Fog har valgt at gentegne deres partnerskabsaftale med Lyngby Boldklub. Johannes Fog er en troværdig og lokal virksomhed, der i rigtig, rigtig mange år har været synlige i Lyngby. Det er en stærk signalværdi for alle i og omkring klubben at samarbejdet er blevet forlænget,” fortæller Kenneth Mikkelsen.
Johannes Fog, en virksomhed, der siden 1920 har været en del af butikslivet i Kongens Lyngby, har siden midten af 1900-tallet været eksponerede på alt fra kampprogrammer til bander på stadion og ikke mindst spillerdragter hos både Lyngby Boldklubs eliteungdomshold og A-holdet.
”Johannes Fog vil fortsat pryde spillerdragterne, og det er selvfølgelig noget, vi sætter stor pris på. Ydermere glæder vi os over, at vi også i de kommende år skal facilitere og administrere Johannes Fog Cup, en fodboldturnering for Johannes Fogs kunder, som vi i de seneste to år har afholdt,” fortsætter Mikkelsen.
Johannes Fog består af et Bolig & Designhus og ni Trælast & Byggecenter-butikker fordelt i hele Nordsjælland. Ydermere har Johannes Fog en butik i Vordingborg, der har stor ekspertise i salg af jern, stål og andre metaller.
Man kan læse meget mere om Johannes Fog A/S på virksomhedens hjemmeside – www.johannesfog.dk