Thomas Nørgaard skriver ny kontrakt med Lyngby

foto: fodboldbilleder.dk
Thomas Nørgaard skriver ny kontrakt med Lyngby Boldklub

Assistenttræner Thomas Nørgaard har underskrevet en ny kontrakt med Lyngby Boldklub, der i går forlængede med cheftræner David Nielsen. Duoen fortsætter således parløbet på aftaler frem til sommeren 2019.

Thomas Nørgaard skal uden tvivl tilskrives en stor portion af æren for Lyngby Boldklubs sportslige succes i den nu afsluttede Superliga-sæson. Derfor er det med stor glæde, at Lyngby Boldklub i dag kan offentliggøre at Lyngbys assistenttræner også har forlænget sin aftale med Lyngby Boldklub.

Dermed fortsætter parløbet mellem David Nielsen og Thomas Nørgaard – et parløb, der indtil videre har kastet både en oprykning, bronzemedaljer og kvalifikation til Europa League-kvalifikationen af sig.

”Thomas har stor andel i vores sportslige succes, og samarbejdet med David er med til at udvikle både spillerne, trænerkollegerne og hele klubben. Thomas er fodboldfagligt ekstremt stærk og i samspillet med David har vi den bedst tænkelige trænerduo for Lyngby Boldklub” lyder det fra bestyrelsesformand Torben Jensen.

Thomas Nørgaard selv er glad for, at han nu har fremtiden på plads – og ikke mindst at den er i Lyngby Boldklub: ”De første to år er fløjet afsted. Jeg elsker at gå på arbejde i Lyngby Boldklub, og jeg nyder det samarbejde, jeg har med David og staben, med spillerne og med resten af klubben” fortæller Thomas Nørgaard og uddyber:

”Alle i Lyngby Boldklub er henover de seneste to sæsoner i fælleskab lykkedes med at bygge noget særligt, og jeg tror vi har mere godt i vente, hvis vi alle sammen fortsætter med det hårde arbejde. I denne verden snakkes der meget om hvor svær sæson 2 i Superligaen er, og det skal vi alle sammen motiveres af. Det skaber i hvert fald en helt vild energi i mig, og jeg glæder mig til at komme tilbage fra ferie og i gang med næste sæson” lyder det fra Thomas Nørgaard.

Thomas Nørgaard kom til klubben sammen med David Nielsen for to år siden, og har netop færdiggjort sin P-licens-uddannelse. Nørgaards nye kontrakt løber frem til sommeren 2019.