Lyngby Boldklub udvider kapitalen yderligere

Lyngby Boldklub A/S har igen i dag udvidet kapitalen med 1.500.000 kr. gennem tegning af nye aktier i selskabet. Alle aktier er tegnet af Hellerup Finans A/S.
Bestyrelsen i Lyngby Boldklub A/S har i dag besluttet endnu engang at forhøje kapitalen i Lyngby Boldklub. I den forbindelse tegnes der nye aktier og tilføres halvanden million kroner. Investoren er hovedaktionær i Lyngby Boldklub A/S, Hellerup Finans.
”Vi har i dag tilført halvanden million kroner yderligere til Lyngby Boldklub, og vi kommer til at tilføre endnu mere kapital igennem februar. Kapitaltilførslen sker for at sikre ro omkring klubben samtidig med, at vi skaber et endnu bedre økonomisk fundament under klubben. På den måde kan den positive udvikling af boldklubben fortsætte” lyder det fra Torben Jensen, bestyrelsesformand i Lyngby Boldklub A/S.
Lyngby Boldklub udvidede så sent som sidste mandag kapitalen via tegning af nye aktier. I den forbindelse meldte bestyrelsen ud at man fortsat var i gang med at forhandle med potentielle hovedaktionærer til Lyngby Boldklub A/S – forhandlinger der fortsat pågår her på tærsklen til en spændende forårssæson for De Kongeblå.
”Vi vil fortsætte med at opretholde et stærkt fundament under Lyngby Boldklub, og som vi meldte ud primo-februar vil vi også fortsætte med at tilføre kapital til klubben for at styrke os yderligere. Så for os handler det nu om Alka Superligaen. Vi har haft en god vinterpause, og nu glæder vi os alle sammen til at vi skal have holdet på banen i de sidste spændende kampe i grundspillet – startende på fredag med lokalopgøret mod FC Nordsjælland” lyder det fra Torben Jensen.