Anden udgave af magasinet er på gaden

Magasinet Kongeblå er tilbage!
Anden udgave af Lyngby Boldklubs halvårlige magasin, Magasinet Kongeblå, bliver i dag og 2 dage frem omdelt til husstande i Lyngby Boldklubs nærområde.
I foråret lancerede Lyngby Boldklub et nyt, stort magasin om Lyngby. Magasinet Kongeblå blev for første gang sendt på gaden i maj, og nu er anden udgave så klar til omdeling til godt 21.000 husstande i Lyngby og Gentofte.
Præcis som i magasinets første udgave venter der læserne en masse spændende historier om stort og småt i Lyngby-området, der med udviklingsprojektet Vidensbyen satser benhårdt på i endnu højere grad at få Kongens Lyngby på landkortet. Det er virksomhederne med til, og derfor præsenterer magasinet nogle af de lokale succeser, der præger byens billede i dag.
I denne udgave af Magasinet Kongeblå kan man blandt andet blive klogere på succeshistorien bag Magasin, der endnu en gang har sprængt alle regnskabsrekorder. Du kan også læse om det revolutionerende ejendomsmæglerfirma JUST-SOLD og den selvstændige IT-iværksætter, Jacob Winther, som benytter sig af Vidensbyen og DTU som base for sit konsulentvirke for nogle af landets største virksomheder.
Lyngby Boldklub-historier er det også blevet til, heriblandt historien om den implementering af vinderkultur, som cheftræner David Nielsen har startet. Vi har også haft fat i Chievo-spilleren og den tidligere Lyngby-profil Anders ’AC’ Christiansen. Og man skal absolut heller ikke glemme fortidens store stjerner, og det muntre interview med Lyngby-legenden Søren ’Mål’ Jensen.
Alt dette og meget mere er at finde i den anden udgave af Magasinet Kongeblå, hele Lyngbys magasin, som vi har glædet os til at præsentere, og som vi håber, du vil nyde, uanset om du får det leveret til døren eller læser det online – det kan du via dette link.
God fornøjelse!
km, ap