Johannes Fog fortsætter historisk parløb med Lyngby

Lyngby Boldklub og Johannes Fog A/S fortsætter et langt og historisk samarbejde. Johannes Fog har netop forlænget deres Eksklusivpartneraftale med De Kongeblå.
I Lyngby Boldklubs 25-års jubilæumsblad fra 1946 er historien om klubbens første leveår nøje beskrevet og de første planer for Lyngby Stadion er her nævnt og afbilledet. Der var ikke mange annoncer i jubilæumsbladet, men på side 24 er der en annonce for en virksomhed, der siden 1920 har været en del af butikslivet i Kongens Lyngby.
Navnet på virksomheden er naturligvis Johannes Fog, og det er en virksomhed, der fra begyndelsen har støttet op om idrætten i byen – herunder især Lyngby Boldklub. Parløbet fortsætter også i den kommende tid, for Lyngby Boldklub og Johannes Fog har valgt at forlænge samarbejdet hvilket betyder at Johannes Fog også i denne sæson er Eksklusivpartner i Lyngby Boldklub.
”Vi har haft et rigtig godt og konstruktivt samarbejde med Lyngby Boldklub i mange år, og vi har nydt godt af en positiv eksponering både lokalt og regionalt. Lyngby Boldklub er som klub og virksomhed inde i en meget positiv udvikling, og vi deler de ambitioner og tanker, som klubben gør sig. Derfor var det også naturligt for os, at vi fortsætter samarbejdet og samtidig har gavn af den øgede eksponering det giver at være en Eksklusivpartner hos en ambitiøs og seriøs oprykningskandidat i 1. division” udtaler Carsten Ludvig, adm. direktør i Johannes Fog A/S.
Hos Lyngby Boldklub er man glade for, at partnerskabet fortsætter: ”Vi er selvsagt glade for, at Johannes Fog har valgt at fortsætte deres historisk lange og loyale partnerskab med Lyngby Boldklub. Som byens fodboldflagskib er vi stolte over at være lokalt forankrede, og det lokale nærvær er Johannes Fog garanter for. Vi ser frem til det fortsatte samarbejde” fortæller Dennis Poulsen, adm. direktør i Lyngby Boldklub.
Som del af aftalen er Johannes Fog det næste år fortsat eksponeret på shortsne på førsteholdet i 1. division, men man for en 2-årig aftale er eksponeret på shortsne på Lyngbys bedste elite-talent-hold.
Du kan læse mere om Johannes Fog A/S på virksomhedens hjemmeside – www.johannesfog.dk.