Hellerup Finans tegner hovedsponsorat

Hellerup Finans, der skal bistå Lyngby Boldklub med kapitaludvidelsen, går forrest i støtten til De Kongeblå med et hovedsponsorat.
Lyngby Boldklub får ny hovedsponsor. Hellerup Finans, der skal samarbejde med Lyngby Boldklub omkring den forestående kapitaludvidelse, kommer fremover til at pryde De Kongeblås førsteholdstrøjer. Hellerup Finans, der beskæftiger sig med strukturering og administration af investeringer, ser store muligheder med deres hovedsponsorat:
”Vi kan se et stort potentiale i klubben, byen og i den eksponering, der følger med hovedsponsoratet. Kongens Lyngby er en stærk vidensby med et lovende kulturliv, som Lyngby Boldklub med sine sunde værdier og lokale forankring er repræsentant for. Lyngby Boldklub er et af regionens største og vigtigste brand, og derfor ser vi hovedsponsoratet som en oplagt mulighed for at sætte Hellerup Finans på landkortet” fortæller Torben Jensen, adm. Direktør fra Hellerup Finans.
Et stærkt signal
I Lyngby Boldklub er man tilfredse med aftalen. Adm. direktør Brian Lemmeke glæder sig over, at Hellerup Finans forud for kapitaludvidelsen går forrest og sender et signal om, at Lyngby Boldklub er i fremgang:
”Det er en rigtig fin økonomisk aftale med en meget seriøs samarbejdspartner. Vi kommer til at arbejde meget tæt sammen med Hellerup Finans over det næste lange stykke tid, og at få dem ind som aktiv hovedsponsor er den helt rigtige løsning for begge parter. At Hellerup Finans går forrest i støtten til De Kongeblå er et fremragende signal til alle de potentielle investorer, som overvejer at få del i Lyngby Boldklubs kapitaludvidelse” udtaler Brian Lemmeke, adm. direktør i Lyngby Boldklub.
Aftalen er trådt i kraft og det betyder, at Den Kongeblå trikot allerede til søndagens forårspremiere mod AB vil bære Hellerup Finans’ logo.
For yderligere information kontakt da venligst:
Brian Lemmeke, adm. direktør
E-mail: bl@lyngby-boldklub.dk