Gratis netværksdag for virksomheder

Onsdag den 11. september 2013 åbner Lyngby Boldklub dørene til LB MorgenNetværk og giver interesserede virksomheder mulighed for at opleve den bemærkelsesværdige energi samt de mange muligheder og værdifulde relationer, som et godt netværk medfører.
Formålet med denne netværksdag er ganske enkel: Vi ønsker at samle erhvervslivet i regionen og derigennem placere Lyngby Boldklub som en central medspiller i det hastigt voksende lokale erhvervsliv.
Programmet starter kl. 07.15 i Café Kick Off, hvor der vil være morgenmadsbuffet for alle deltagere. Som en del af programmet vil Borgmester i Lyngby-Taarbæk Kommune Søren P. Rasmussen lægge vejen forbi og tale om de mange investeringer, som er sat i søen i kommunen og hvilke muligheder det medfører for erhvervsdrivende i kommunen.
Salgstræner og forfatter Rolf Høegh vil ligeledes ”gå på scenen” med et inspirerende foredrag omhandlende kunsten at sælge. Dagen igennem vil mødeleder Marianne Ehlers styre tropperne og sørge for, at der er rig lejlighed til at få networket.
Så tag din virksomhed under armen og deltag i den gratis netværksdag. Det vil med garanti åbne nye døre for din forretning!
Tilmelding skal ske senest mandag d. 9. september kl. 12.00 via mail til André Nitze: an@lyngby-boldklub.dk.
Se den officielle invitation via dette link!