Lyngby henter Dennis Cagara

Lyngby Boldklub har skrevet kontrakt med venstrebacken Dennis Cagara, der vender tilbage til de kongeblå efter en periode i tysk fodbold.
Dennis Cagara skal igen spille for de kongeblå. Det står klart efter den kontraktløse venstre back har underskrevet en 1-årig kontrakt med Lyngby Boldklub og dermed tiltræder klubbens førstehold med øjeblikkelig virkning.
”Vi er glade for at tilknytte Dennis sæsonen ud. Efter salget af Helstrup, som har spillet de fleste af sine minutter i år som venstre back, har det været et ønske at få tilført en kvalitetsspiller mere til venstre side af banen, således at vi kan opretholde en sund konkurrencesituation på så mange positioner som muligt. Dennis har været i klubben tidligere, hvilket gør at han hurtigt vil kunne falde ind i både spillestil og hverdag” udtaler Johan Lange, cheftræner i Lyngby Boldklub.
Dennis Cagara var på kontrakt i Lyngby tilbage i 2011 inden turen gik til først FSV Frankfurt og siden Karlsruher SC. Den 28-årige forsvarsspillers karriere tæller ligeledes ophold i Brøndby, Hertha Berlin, Dynamo Dresden, FC Nordsjælland, AGF, Randers samt flere landskampe for Filippinerne.
Lyngby Boldklub og Dennis Cagara mangler endnu den sidste dispensation fra DBU før Cagara igen kan trække den kongeblå trøje overhovedet. Når den er på plads effektueres skiftet og Cagara kan tiltræde en kontrakt frem til sommeren 2014.