Lasse Fosgaard kan få debut mandag

Lyngby Boldklub drager mandag aften en smule længere sydpå, når de kongeblå spiller deres syvende kamp i sæsonen. Modstanderen er Superliga-nedrykkerne fra HB Køge, og til den kamp kan Lasse Fosgaard få debut for Lyngby.
Lyngby fører fortsat Betsafe Ligaen og med FC Vestsjællands pointtab til Brønshøj er der mandag aften mulighed for, at lægge tre points afstand til nummer 2 i ligaen. Men det bliver bestemt ikke nogen let opgave for Lyngby – modstanderen er nemlig Superliga-nedrykkerne fra HB Køge.
Svanerne har ganske vist ikke fået nogen specielt god sæsonstart – holdet har således sin første sejr i sæsonen til gode – men ved flere lejligheder har HB Køge vist prøver, på deres kvaliteter. Og på et eller andet tidspunkt, så skal der jo hul på bylden. Og med to mandskaber, som kender hinanden særdeles godt, så venter der Lyngby en meget svær kamp.
Lyngby-manager Niels Frederiksen har til opgøret udtaget 18 spillere. En af dem er kantspilleren Lasse Fosgaard, som i fredags blev offentliggjort som ny spiller hos de kongeblå. Fosgaard kan altså allerede få debut i mandagens kamp, der sparkes igang på SEAS NVE Park i Herfølge klokken 19.00
Lyngbys trup mod HB Køge:
1. Nicklas Højlund, 2. Thomas Rasmussen, 3. Ryan Johnson Laursen, 4. Mathias Tauber, 5. Rasmus Nielsen, 6. Frederik Krabbe, 7. Uffe Bech, 8. Morten Karlsen, 9. Lasse Fosgaard, 10. Kim Aabech, 11. Patrick Mortensen, 16. Lukas Fernandes, 17. Yussuf Poulsen, 19. Jonas Henriksen, 20. Jeppe Brandrup, 21. David Katz Boysen, 24. Frederik Helstrup, 25. Alexander Green
Karantæner: Ingen