Uffe Bech efterudtaget til U21-landsholdet

Lyngby Boldklubs Uffe Bech er udtaget til U21-landsholdet, der på onsdag spiller EM-kvalifikationskamp mod Færøerne på udebane.
Det danske U21-landshold er i fuld gang med kvalifikationen til EM-slutrunden, der spilles næste sommer. Kvalifikationsturneringen har indtil videre budt på fine danske resultater – senest med et vanvittigt drama i Aalborg, hvor Danmark til sidst besejrede Makedonien med 6-5.
Ved den lejlighed fik de kongeblås offensive talent Uffe Manich Bech debut for Morten Wieghorsts hold, og til kvalifikationens anden kamp er der genvalg til Uffe Bech. Lyngby-spilleren er således en del af en 18-mand stor trup, der må betegnes som favoritter på udebane mod Færøerne, der har fået to point i de første syv spillerunder.
Uffe Bech kan til opgøret få sin landskamp nummer 35. Han har fortsat til gode at score på U21-niveau, men ellers har den 19-årige offensivspiller, der blev kåret til Årets U19-talent sidste pr, scoret på samtlige af de landshold, som han har repræsenteret. Det drejer sig om U16, U17, U18 og U19. På klubplan har Uffe Bech også haft sin pæne andel i Lyngbys første tre sejre i sæsonen, hvor det indtil videre er blevet til 2 scoringer.
Kampen mellem Færøerne og Danmark spilles onsdag aften på Gundadalur Stadion i Thorshavn med kick-off klokken 20.00.