Trup og optakt inden Fremad Amager

På søndag den 12. august skal de kongeblå for første gang spille på udebane, når de drager til Sundby for at spille mod Fremad Amager. Kampen bliver afviklet på Sundby Idrætspark, hvor der er kampstart kl. 13:45. Lyngby Fans arrangerer fælles togtur til Amager, og det kan man læse mere om her. Lyngby-mandskabet har fire point efter to kampe, hvor de senest slog oprykningskandidaterne fra Silkeborg. Fremad Amager startede sæsonen med et 1-3-nederlag mod FC Helsingør, og senest spillede de 2-2 mod Hvidovre.

Man kan i denne sæson købe sæsonkort på abonnementsordning, og man kan dermed sikre sin egen personlige plads på Lyngby Stadion for bare 75 kr. om måneden. Køb dit personlige sæsonkort til Lyngby Stadion lige her.

Den kongeblå cheftræner Mark Strudal har udtaget følgende 18 spillere til opgøret.

Truppen mod Fremad Amager:
1. Mikkel Andersen (GK)
40. Oskar Snorre (GK)
3. Michael Lumb
5. Martin Ørnskov
6. Mathias Hebo
7. Jesper Christjansen
9. Lasse Fosgaard
10. Rezan Corlu
11. Jeppe Kjær
14. Nikolai Geertsen
17. Adam Sørensen
18. Kevin Tshiembe
19. Daniel Stückler
20. Nicklas Mouritsen
21. Kristian Lindberg
23. Mads Carlson
26. Gustav Marcussen
48. Oliver Lund

Vil du følge hele rejsen med Lyngby Boldklub, kan du købe sæsonkort fra bare 75 kr. om måneden lige her. Som noget nyt kan man købe sit sæsonkort som abonnement i år, hvilket gør, at man kan dele betalingen op i mindre bider.
Læs også: Ikke fornyede sæsonkortpladser er nu frie – Køb dit sæsonkort nu
Læs også: Sammen For Lyngby – Den nye trøje er landet!
Læs også: Vi har rundet 300 tilmeldte i “De Små Vikinger” – Kom og vær med
Læs også: Lyngby Porcelæn bliver kongeblå partner og præsenterer “Kampens Lyngby-spiller”
Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook, Instagram, LinkedIn og Twitter.